Selasa, 05 Mei 2015

NGENTUT_AN

Yuk Jah lungo perikso nang dokter.
”Opoko sampeyan ning ?” Jare dokter e.
Yuk Jah terus cerito, ”Iki lho dok, wis sak wulan iki aku malih ngentutan.
Sak jam isok ping sepuluh aku ngentut. Cumak untunge, entutku iku
gak mambu ambek gak onok suorone, dhadhi gak onok sing ngerti. Lha
iki pas aku lungguh ndhik ngarepe sampeyan ae wis ping telu aku ngentut.
Tapi sampeyan gak ngerti tho, mergo iku mau, entutku gak muni ambek
gak mambu. Cumak aku malih gak enak dhewe, mosok arek wedhok ngentutan ”.
”Oh, ngono tah..
Lek ngono tebusen resep iki. Seminggu maneh mbaliko rene maneh” jare doktere.
Pas wis seminggu yuk Jah mbalik maneh nang doktere.
”Wis enakan tah ?” takok doktere.
”Aku gak ngerti obat opo sing dokter kekno wingi, cumak entutku saiki kok ambune malih bosok gak karuan. Sampek kudhu nggeblak aku. Tapi untunge entutku sik tetep gak muni”, jare yuk Jah.
”Berarti saiki irung sampeyan wis gak buntu maneh. Saiki tebusen resep iki yo” jare doktere.
”Obat opo maneh iku pak dokter ?” takok yuk Jah.
”Obat kopok..”.....
TERJEMAHAN DALAM BAHASA INDONESIA

Mbak Jah pergi ke dokter
"ada apa dik ?? sakit apa ??" tanya dokter
mbak jah : "ini lho dok, sudah satu bulanan ini saya jadi suka / sering kentut.
satu jam saja saya bisa kentut 10 X, UNTUNGlah kentut ku gak ada bau dan suaranya, jadi ya gak ada yang mengerti kalau saya kentut.
lha saya duduk di depan dokter ini saja sudah kentut 3 X, tapi kentut saya gak ada suara nya dan bau nya...buktinya dokter gak tau kalo saya kentut kan ?? tapi saya tetap aja gak enak....masa cewek koq suka kentut !!"
"Ooo gitu  ?? sekarang tebuslah resep ini...seminggu lagi kembali lagi ke sini." kata dokter

seminggu kemudian mbak Jah kembali lagi ke dokter
"gimana ? sudah mendingan ??" tanya dokter
"saya gak tau obat apa yg dokter resepkan kemarin, cuma sekarang kentutku bau nya sangaaaattt busuuuuk, sampai mau pingsan saya.....untungnya tetap saja kentutku gak bersuara" jawab mbak Jah

"berarti hidungmu sudah tidak buntu lagi....pilekmu sudah sembuh....sekarang tebuslah resep ini lagi !" kata dokter

"obat apa lagi itu dok ?" tanya mbak jah.....
"OBAT CONGEK/KOPOK............"

Tidak ada komentar:

Posting Komentar